Snart natt

Haft en trevlig kväll med Malin. Vi har sett en kanon rolig film, bröderna karlsson.. Dom visade ju snopp och då blir ju allting så mycket roligare =)

Varit snor sjuk. Fick så jävla ont i ryggen och de spred sig vidare hela vägen från låren och upp i nacken. Till sist satte de sig på stämbanden så jag har inte kunnat uttala många ord.. Tobbe har iaf haft de lugnt och skönt ;)

Jag längtar efter måndag så jag kan få ordning på vardagen igen och framför allt att JONATHAN KOMMER! Ska bli skitskönt att få bli hel igen iaf för en vecka.. Måste ringa ett par samtal oxå, skriver de här så jag förhoppningsvis kommer ihåg de..



You like it?? Hahahahaha...


Kommentarer
Postat av: terese

haha dom på bilden e ju som adde, johan tobbe å patrik!!!!! ja lite tjockare än vanligt bara!!!

2011-01-10 @ 08:53:00
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: malin hejdenberg

preciiiiiiiiiiiiiiiiis va ja o Anna tänkte också :) ;)

2011-01-11 @ 12:15:08
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0