Jag är så sugen

På att gå ut och dansa, känns som jag glömt bort hur man rör sig på dansgolvet. Kommer fan inte ens ihåg när jag va ute sist???

Suger pung att jag inte kan följa med till sthlm i helgen med jobbet. De kommer bli galet roligt för dom.

Man ska hålla de man lovar!

Nu har min plutta börjat sin lååånga inskolning på dagis, hon gillar alla barnen, lite mer att titta på än hemma hos tråkiga mamma=) De ska bli så skönt att börja jobba igen och få "egentid" om man nu kan kalla jobbet för de, hehe.. Hur som så kommer de bli super för hon kommer utvecklas mer än om hon bara skulle varit hemma.



Nu blir de Efterlyst, nu när man ha sällskap så vågar jag titta på de igen ;)



MIN finaste Havanna =)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Söta Havanna <3<3

2010-09-23 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0