Fredagen den 24 september!

Lämnat Jonathan i skolan som vanligt, hem en sväng innan de va dax att gå till dagis. Havanna va ute med dom andra barnen och hon gillar verkligen att bara sitta där i gemenskapen och titta på alla barn som leker. Vi har fått låna ett par regnbyxor av snälla Emily. Lite stora men va fan gör de då=) Hon hann med att äta sand, tugga på kottar, gunga och äta frukt. En bra dag tycker hon. Hemma somnade hon på en sek :)


Idag är de oxå Elins begravning. Jag vet inte vad man ska säga eller skriva för sånt är så svårt för mig, därför väljer jag att vara tyst. De betyder inte att jag inte känner eller bryr mig.

Alla är vi olika! De är de bästa tycker jag.


Alla Hejdenbergare, ni finns i mina tankar idag!! Allra helst Malin!



Se hela bilden




Kommentarer
Postat av: malin hejdenberg

aaw Tack Anna.. vet att du bryr dig =) Stor kram till dig =)



( kul att du börjat skriva blogg faktiskt =)

2010-10-14 @ 17:46:04
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0