Tråkdag med tråkväder

För mig gör de inget att de är tråkväder, jag behöver inte gå ut om jag inte vill, jag gillar regn och allra helst nu när jag har så snygga "gummstyvlar". Har städat och tvättat idag, birka kommer i morgon och då vill man att de ser lite okej ut..

Blev väldigt rastlös nu på kvällen och på dåligt humör, saker som är självklara för mig är inte de för andra..

Va med mina barn och man i Ullared nu i veckan så nu är jag lite fattig men de hör till antar jag=)

Har söndagsångest oxå men inte pga jobb utan att Jonathan ska till sin pappa... Väldig jobbigt...

Fick mig en tankeställare idag som jag måste ta till mig... Jag kan inte vara sämre helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0