Snor

Havanna är snorförkyld! Som ett brev på posten.. Hon sitter bredvid mig i soffan och övar sig på att säga mamma och pappa och så vill hon klappa Lennart men han är inte så sugen:) Undrar varför? Han har för övrigt lärt sig vart han ska gå på toa, SKÖNT!

Idag ska jag! Jag måste!

Undrar vad vi mer ska göra idag? Borde städa men är lite sugen på att vara social men hur bra går de när hon är en snoris..

Då återstår de att se om jag får någe fint att sätta på bordet i eftermiddag! ;)










Kommentarer
Postat av: elin

kryptiska kärring!!!! knackar snart på dörren å frågar vad du menar:)

Hur härliga bilder som helst btw

2010-11-10 @ 14:01:50
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

Åh.. så fina bilder. havanna börjar bli så stor. Älskar sista bilden :)



Jag vill ju oxå veta vad du menar...

2010-11-10 @ 21:45:28
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0