Skitprogram

Greys suger i kväll.. Tråkigt när man sett fram emot att se de..

Jag fick fin fina rosor av min man idag, va tvungen att fråga om han läst min blogg på jobbet =) Men han kom ihåg de av sig själv, inte dåligt! Eftersom de är skit svårt med grejer till honom så fick han god mat med efterrätt av mig.. Vägen till en mans hjärta går ju genom magen har jag hört ;)

Sen tycker jag att Elin har en super kass uppdatering på sin blogg, hennes syster däremot är på som fan med att skriva!

Undrar vad jag mer ska skriva om............

Kommentarer
Postat av: Emily

Fan vad härligt de är nu när du börjat blogga lite mer. Skriver så härlgt även om du är lite mystisk ibland. Fortsätt blogga!!! =)))



2010-11-10 @ 22:22:09
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för att du uppmuntrar mig Emily och ni andra oxå. Bäst å passa på när man har lust å blogga för snart försvinner lusten igen :)

2010-11-11 @ 08:15:58
Postat av: Therese

ja skäms på Elin :) Jag vet dock inte om det är så bra att skriva så mycket som jag gör heller.. men jaja... dom som läser läser, dom som tycker det blir för mycket får väl skita i o läsa :)



Håller med Emily, heja heja.. fortsätt blogga :)

2010-11-11 @ 08:51:22
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0