Sanslöst

Helt jävla sanslöst! Vilken värld lever du i? Drömmarnas antar jag. Eller förnekelsens... Undrar om du ens vet själv.

Våran dag har varit bra. Först hemma vid svärföräldrarna, Tobbe har hjälpt till att byta till vinterdäck då svärfar inte får lyfta tunga grejer så jag och Havanna har samtalat med svärmor om kvinnliga ting som T uttryckte de ;) Sen en sväng till stan och handla kartonger till flytten och lite annat smått och gott.. Sen hem och börja packa. Fy fan va tråkigt att flytta.. Tur att vi inte ska flytta alla mina grejer. Är ju lite mer än va T har. Nångång ska vi ju ha ett större ställe, tills dess ska jag ha rensat ordentligt! Något som däremot är roligare är att packa upp allt på sina nya platser.

Sen har Elin färgat mitt hår. Hoppas de blir bra. De har ju inte torkat ännu, har ju så jävla tjockt. Fast de är fint.

Nu bråkar Lennart med T:s sladd till hörlurarna. Så roligt med kissekatter =)

I morgon blir de till att fortsätta med packandet sen ska vi hem till MIN älskade pappa.. Mmmmm min pappa! Han är den bästa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0