?

Vissa får tydligen bete sig hur som helst utan att någon höjer på ögonbrynen, undrar vad skillnaden är på folk och folk..

Haft mina kaffegäster på besök, vi tog även en sväng på slite och gjorde av med lite pengar..

I kväll vill jag se min solsidanbox, undrar om min sambo är lika sugen??

Ibland är bloggar väldigt tradiga och ibland väldigt intressanta.. Läste någon tjejs blogg om skvaller, jag antar att jag inte är bättre själv men jag har iaf självinsikt. Läste en annans oxå och ibland undrar jag om man verkligen inte tänker efter innan man skriver saker och ting, saker som nog inte skulle komma fram, då undrar man ju hur blåst får man bli...

Kommentarer
Postat av: terese

tack för idaaaag, det får vi snart göra om tycker jag!!!!

2010-11-24 @ 20:15:35
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0