Energi

De är något som jag verkligen behöver just nu, antingen är de hösten eller så är jag bara väldigt trött nuförtiden..

Ska snart börja jobba igen men har lite små ångest.. Fast de ska bli skönt så är jag orolig hur de ska gå för Havanna.. Hennes fröken blev precis sjukskriven länge och hur ska hon som är så himla känslig för andra fixa de hela. Jag VET ju att i slutändan kommer de gå bra men klart som fan att jag oroar mig, största delen av hennes liv har hon ju bara haft mig och Jonathan.. Sen kom Tobbe in i bilden..

Hon accepterar Tobbe jätte bra, inte så konstigt då han tagit henne som sin. Gjort alla dom saker som är självklart för en pappa att göra, trösta, busa, bajs och spyor och självklart KÄRLEK.. Tobbe inte är pappa biologiskt men han gör sitt "jobb" utan att klaga och med beundran för sin lilla Havanna.. Han gör ett kanon jobb! I hennes värld finns pappa Tobbe till hennes förtjusning. Är så glad att han finns för alla oss här hemma..


Hmm har jag glömt något??

Kommentarer
Postat av: elin

ja han är verkligen helt fantastisk med Havanna, och så stolt att det bara lyser om det, tar henne som att hon vore hans som sagt.

Och tur är ju det, för som läget är nu är det ju bara din och Tobbes famn som duger, där har hon sin trygghet.

Dagis kommer ordna sig, de e jag säker på.

2010-11-03 @ 16:15:42
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Therese

Ni är lyckligt lottade som har tobbe. Han gör inte bara sitt "jobb" med bajsblöjor, spyor , han tar sitt A N S V A R på största möjliga

möjliga allvar.

Han älskar Havanna som om hon vore sin egen... det är beundransvärt !!!

2010-11-03 @ 16:17:52
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte kommunen anställa en personlig assistent till havanna som hon får knyta ann till!? och som går med henne hela tiden på dagis?

2010-11-03 @ 22:30:13
Postat av: malin

Ja han har ju tagit henne som sin och hon känner sig trygg hos Tobbe, Han e helt underbar med henne.

Och de där med dagis kommer ordna sig ska du se.

2010-11-04 @ 12:02:04
URL: http://malinhejdenberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0