Mysigt

Sitter här i min ensamhet och myser. Jonathan är hos sin pappa (hoppas han mår bättre) Havanna sover och Tobbe är och repar. Mår lite små illa jag med, hoppas de inte blir mer än så. Ingen som vill umgås med en då ju..

Tycker verkligen de är skitskönt att vara ensam emellanåt men jag trivs så fruktansvärt bra i Tobbes sällskap, de är så skönt att ha någon man kan prata med om allt.. Ja faktiskt så kan jag prata oxå inte bara skrika ;) Faktum är att jag nog aldrig varit så bra på de som jag är nu. De måste vara Tobbes förtjänst..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Anna, hittade precis din fina blogg.

Vilken fin familj du har. Kul att läsa.

Jag skulle gärna läsa om hur det är att ha ett barn med DS. Funderade själv mycket på det under min graviditet, hur livet skulle bli om vårat barn i magen hade DS.

Så om du vill får du gärna berätta hur du tänkte när du fick reda på det och hur det är att vara förälder till ett barn med det handikappet. Du som har ett barn sen innan vet ju skillnaden.

Mot om man får ett barn med ds första gången man blir förälder. Eller är det kanske ingen skillnad, jag vet ju inte.

har en tjejkompis som har en storebror som har ds så jag har pratat mycket med henne och hennes mamma om hur dom levt med det.



Bara ett intresse som väcktes hos mig när jag såg din blogg. Många är ju rädda för att få handikappade barn. Å jag vet inte riktigt vad jag tycker om dm som vill göra massa tester under graviditeten. har inte tagit ställning till den frågan själv riktigt än.



Jag skulle iaf tycka det var jätteintressant att läsa.

Å veta hur det fungerar med habilitering och när dom börjar på dagis. Vilken hjälp man får osv.



Må så gott!

2010-12-06 @ 22:20:00
URL: http://vitahusett.wordpress.com
Postat av: tina

kolla in min frågestund i bloggen och ställ gärna en fråga :D

2010-12-06 @ 22:27:56
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Mys är mysigt ;-)

2010-12-06 @ 22:28:00
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja i bland är det skönt att vara ensam:) det är skönt att Tobbe får ner dig på jorden. Han verkar vara en bra kille för dig, blir så glad att du är lycklig:)

2010-12-07 @ 11:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0