Krävande katt

De är precis vad Lennart är när han varit ute i ca 10 min. Kommer in och kastar sig på mig. Trampar runt min hals och myser typ som att han säger förlåt för att han blev utslängd =) Hahaha jo de blir han när han vart i blommkrukorna 25 ggr.. Mysig kattelatt.. Just nu har han lagt sig kring min hals som en halsduk.. Värmer gott!

Idag kommer Therese och Casper på kaffe.. Jag måste göra gott kaffe, hade Malin och Elin på kaffe igår.. Någon mer??

Ska tvätta de sista idag. Inte bra att samla på sig för de tar ju så förbannat lång tid att ta sig igenom tvättberget..

Undrar vad vi ska hitta på i helgen? Vin för min del ikväll blir de iaf.. Kanske ska lura Tobbe att städa badrummet ;) De är han så bra på plus att han inte kräks när han gör de, så då är de avgjort eller hur?

Sitter här och hör Elin som sliter med sin slipning av väggen genom väggen.. Hehehehe..

Have a nice weekend!


Kommentarer
Postat av: terese

lilla lennart.. hihi tack för kaffet och det trevliga sällskapet

2010-12-11 @ 22:35:44
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0