Hjälp

Fick reda på igår att pappas tant läser min blogg och även pappa. Får helt enkelt skärpa mig med vad jag skriver.. ELLER INTE.. Ni om någon vet hur jag funkar =)

Tvättar idag, har inte gjort de på jag vet inte när.. Tur man har så mycket kläder ;)

Hunnit med att vara på sjukhuset idag oxå. Ögon plus spruta.. Mindre roligt enligt Havanna men hon är en tuffing som klarar allt. Föddes in till denna värld, nej jag skiter i de jag hade tänkt skriva.. Ni fattar och jag har lagt de bakom mig. Nu ser jag framåt och åt nuet på den punkten..

I am verry happy!

Kommentarer
Postat av: elin

sådär tänkte jag med lite när jag fick reda på att min mommo läste min blogg, men ändrade mig snabbt och tänkte att nehej, inte fan att jag tänker tänka mig för på va jag skriver, jag skriver blogg för MIG inte för min mommo, eller någon annan heller för den delen:)

2010-12-09 @ 15:10:08
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0