101213

Klev upp tidigt idag för att se lucia på tv som jag alltid gjort. Mamma väckte mig alltid tidigt så jag hann se de innan skolan.. De är lite mysigt och jag får alltid en klump i halsen. Allt som har med julen att göra får mig jätteglad och samtidigt jätte ledsen. Jag vill nog egentligen vara liten igen, får då hade man inga större bekymmer än vad man klarade av. Visst jag klarar av dom nu med men nu kan jag inte styra över alla bekymmer. Tänk alla dom som inte har någon att vara med på självaste julafton. De borde vara den dag som flest människor vill/ tar livet av sig.. Med andra ord är det en känsla som jag inte kan förklara riktigt men julen är en jobbig högtid blandat med glädje. Skumt!

Undrar när jag ska få orken att storstäda till jul??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0